Een korte snelle update - Reisverslag uit Koeweit, Koeweit van Luke Woerd - WaarBenJij.nu Een korte snelle update - Reisverslag uit Koeweit, Koeweit van Luke Woerd - WaarBenJij.nu

Een korte snelle update

Door: Luke

Blijf op de hoogte en volg Luke

25 April 2009 | Koeweit, Koeweit

Hallo!

Vandaag een boel meegemaakt en een aantal dingen afgesproken.

Allereerst het contact met het bedrijf. Hij heeft mij vandaag gebeld en we hebben het even over Koeweit en mijn verblijf hier gehad. Ook is er afgesproken dat hij mij morgen om 9u ophaalt en dat we dan naar het kantoor gaan.

Daarnaast heb ik vandaag twee Nederlanders in de lift ontmoet die met 12 andere mensen (van allerlei verschillende nationaliteiten, Jordanie, Koeweit, USA, Fillipijnen, Thailand, Duitsland) naar het strand gingen. Zij hebben mij uitgenodigd om mee te gaan en ik heb besloten om dit te doen, omdat je zo met allerlei mensen in contact komt. Het waren leuke mensen en we zijn gezellig naar het strand geweest. Deze mensen spreken elk weekend een dag met elkaar af om wat met elkaar te doen en als ik wilde mocht ik ook meedoen met hun activiteiten. Dit lijkt me leuk en zo gaan we vanavond met z'n allen naar een bioscoop boven op 'the rooftop' van een flat. Ook heb ik gezegd dat ik hier graag mee naar toe wil, omdat een film altijd leuk is en om iedereen beter te leren kennen. Deze groep mensen doet 1 dag in de week iets met elkaar en zo heb je altijd wat te doen in het weekend. Natuurlijk hoef ik ook niet elk weekend wat met hun te doen en het was gewoon vrijwillig dus als ik zin had kon ik het laten weten (zij slapen ook in dit hotel) en dan kon ik mee. Ideaal zou ik zo zeggen :D !

Ik wilde in de gauwigheid dit ff tegen mijn vriendinnetje en pap en mam zeggen maar zij waren niet online. Daarom heb ik lynn ff snel gebeld en haar het goede nieuws van het bedrijf en de leuke dag verteld. Ik ben morgen overdag dus op het kantoor om de medewerkers te ontmoeten, het kantoor te bekijken en de opdracht te bespreken.

Ik zal jullie binnenkort verslag doen van mijn belevenissen in het bedrijf, want ik moet nu aanmaken. Wilde jullie dit allemaal ff laten weten en moet nu over een 3 kwartier klaar staan voor de film. Dus ff klaar maken en ff snel wat eten en dan naar de film.

Vandaag scheen de zon aardig hard, dus ik ben een heel klein beetje verbrand op het strand :(

Ik spreek lynn en mijn familie morgenavond na het voetbal van het 1ste nog wel weer en kan hun dan de laaste dingen uitgebreider vertellen. Dit was het tot zover!

Oh jah zie ook de nieuwe foto's bij het vorige bericht. De foto's van de stranddag van vandaag met de mensen van de versch. nationaliteiten volgen nog.

Groeten,

Luke


  • 25 April 2009 - 14:58

    Sylvia:

    Hoi luke,

    zag toevallig dat Jurgen op je site had gekeken en dacht natuurlijk dat is leuk om berichtjes van je te lezen.
    Fijn dat de eerste dagen al zo goed verlopen zijn.
    Je schrijft hele verhalen,erg leuk zal je blijven volgen.

    groetjes Leo en Sylvia.

  • 25 April 2009 - 17:58

    Joost:

    Jow Oele, gaat goed daar zo te lezen? Ziet er allemaal wel goed goed uit daar in Koeweit ofniet, vrouwtjes daar ook nog btje om aan te zien of...?:P Maar succes op het kantoor en tot snel!

  • 25 April 2009 - 22:10

    Sabine:

    Luke,

    Veel succes op je nieuwe werkplek.

    Geniet ervan en maak er wat moois van.

    Groetjes,

    De Kasteeltjes.

  • 26 April 2009 - 06:43

    Colin Klein Gunnewie:

    He Luke,

    Fijn dat je het naar je zin hebt. Vanmiddag moeten we het zonder je doen in de wedstrijd tegen Bredevoort. We zullen de tank missen op het middenveld, maar we hebben een goede vervanger. Tom Groot Zevert neemt je plaats in. We doen er alles aan om te winnen en dan is nacompetitie zo goed als zeker. We houden je op de hoogte!!

    Groeten Vios b

  • 27 April 2009 - 09:45

    Aniek :

    Hey Luke,

    Ik had mijn moeder net aan de telefoon en die zegt heb je al wel op luke zijn site gekeken.
    Dus meteen maar even gekeken.

    Je hebt al leuke dingen meegemaakt, en fijn dat je al mensen hebt leren kennen.

    Heel veel succes en plezier de komende maanden.

    Groetjes, Patrick en Aniek

  • 27 April 2009 - 18:58

    Mark:

    Ehj luke...
    de foto's zien er goed uit...

    Je zult t al wel gehoord hebben maar hebben verloren met voetbal van bredevoort... 2-1... niet geheel terecht maja daar doe je soms weinig aan... nu moet het maar tegen vragender gebeuren, wat natuurlijk ook zeker gaat gebeuren...

    zaterdag met 5-1 gewonnen van vragender!! we gaan recht op de titel af, niet verkeerd voor zo'n 1e jaar dacht ik...
    doe t kallum an daar en succes op kantoor!!!

    groeten mark

  • 27 April 2009 - 19:14

    Richard En Thea:

    Hallo daar in dat verre land!
    Super leuk dat je al Nederlanders e.a hebt ontmoet waar je mee uit kunt gaan. Ook zo ver van huis heb je ontspanning nodig!!!
    Wij wensen je veel succes met je baan, en we blijven je volgen.
    Vele groeten van Kim, Job en Jule.
    Aju, Richard en Thea

  • 29 April 2009 - 08:32

    Anny Wissink:

    Hoi Luke

    Ik heb jou site ook gevonden.Leuk al die berichten van jou en Sanne.Zo hebben wij veel te lezen met al die fam. zo ver weg maar mooi dat we zo op de hoogte worden gehouden. Zo te lezen gaat het jou daar bijzonder goed.Ik wens jou heel veel succes daar in Koeweit en veel plezier.

    Groetjes anny

  • 04 Mei 2009 - 15:41

    Colin Kl. Gunnewiek:

    Hoi Luke,

    Ik lees wel dat je het na je zin hebt en dat je ook koninginnedag gevierd hebt. Hier is koninginnedag dit jaar anders gelopen, maar dat zul je al wel gehoord hebben. Ook zul je wel gehoord hebben dat we de nacompetitie bereikt hebben. Mss heb je ook al wel het verslag gelezen op de site. De 1ehelft ging moeizaam, op het eerste kwartier na, maar de tweede helft pakten we de draad weer goed op en had KSV niets te vertellen. Volgende week de eerste wedstrijd in de nacompetitie thuis tegen AD. Tegen hun hebben we nog iets goed te maken. Niek Roerdink heeft op midmid gestaan deze keer en was weer als vanouds.
    Je hoort wel weer en duim aankomende zondag maar ff.
    Groeten,
    Colin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Koeweit, Koeweit

Luke

Actief sinds 14 April 2009
Verslag gelezen: 941
Totaal aantal bezoekers 30233

Voorgaande reizen:

21 April 2009 - 18 Augustus 2009

Stage en bacheloropdracht in Koeweit

Landen bezocht: